نوشته های مرتبط: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
مشتریان وفادار، سکوی پرتاب کسبوکار شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.