نوشته های مرتبط: نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

همه حامیان استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۷ دقیقه

استارت‌آپ‌ها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.

۶ میان‌بر کشنده برای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسب‌وکار را به نابودی می‌کشاند.

ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمی‌کند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان می‌دهد.

استارت‌آپ‌ها مسیر جدیدی برای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

فاکتور اصلی یک استارت‌آپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.

استارت‌آپ در یک شرکت سنتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ کیوری‌سیتی از دل یک شرکت سنتی راه‌اندازی شد و در مسیر رشد است.

راه‌اندازی استارت‌آپ در کمتر از یک هفته

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰/ ۹ دقیقه

راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با به‌کارگیری آنها می‌توان سرعت موفقیت در استارت‌آپ را به حداکثر رساند.

کاهش رتبه کسب‌وکار ایران در سطح جهانی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

گزارش بانک جهانی از بررسی وضعیت شاخص «کسب‌وکار» نشان می‌دهد، ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا در سال ۲۰۱۷، در جایگاه ۱۲۰ قرار دارد.

چرا ایربی‌ان‌بی ساختارشکن است، اما اوبر نه؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

برخی از اختراعات، ساختار استفاده از یک ابزار را تغییر می‌دهند، در حالی‌که بعضی دیگر در همان سیر خطی، تنها تغییراتی به‌وجود می‌آورند و استفاده کاربر را اندکی راحت‌تر می‌کنند.