نوشته های مرتبط: چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.