نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۶ میان‌بر کشنده برای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسب‌وکار را به نابودی می‌کشاند.

استارت‌آپ‌ها مسیر جدیدی برای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

فاکتور اصلی یک استارت‌آپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.

استارت‌آپ در یک شرکت سنتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ کیوری‌سیتی از دل یک شرکت سنتی راه‌اندازی شد و در مسیر رشد است.

راه‌اندازی استارت‌آپ در کمتر از یک هفته

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰/ ۹ دقیقه

راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با به‌کارگیری آنها می‌توان سرعت موفقیت در استارت‌آپ را به حداکثر رساند.

کاهش رتبه کسب‌وکار ایران در سطح جهانی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

گزارش بانک جهانی از بررسی وضعیت شاخص «کسب‌وکار» نشان می‌دهد، ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا در سال ۲۰۱۷، در جایگاه ۱۲۰ قرار دارد.

چرا ایربی‌ان‌بی ساختارشکن است، اما اوبر نه؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

برخی از اختراعات، ساختار استفاده از یک ابزار را تغییر می‌دهند، در حالی‌که بعضی دیگر در همان سیر خطی، تنها تغییراتی به‌وجود می‌آورند و استفاده کاربر را اندکی راحت‌تر می‌کنند.

آیا شروع هر کسب‌وکاری، کارآفرینی است؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

صاحب ايده بودن با كارآفريني تفاوت دارد. اين دو مفهوم بايد به درستي تعريف شوند.

ویژگی‌های نامناسب برای کار در استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر چنین ویژگی‌هایی دارید هرگز برای یک استارت‌آپ کار نکنید