نوشته های مرتبط: چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
مزایای داشتن شغل جانبی چیست؟
شغل جانبی در کنار یک استارتآپ، انعطافپذیری شما را بالاتر میبرد. در این مطلب به شرح مزیتهای مهم داشتن شغل جانبی میپردازیم.