نوشته های مرتبط: چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟
با روشهای جدید و اثرگذار دنیای تبلیغات آشنا شوید
این روزها، شاهد وجود روشهای گوناگونی برای انتقال پیام از طریق تبلیغات هستیم. در این مطلب با روشهای جدیدی در دنیای تبلیغات آشنا میشوید که در سراسر دنیا بسیار محبوب و اثرگذار هستند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
چگونه با ترس از شکست، مقابله کنیم؟
ذهن ما هنگام رویارویی با ریسک و خارجشدن از دایره امنمان واکنش نشان میدهد؛ اما عملکرد مغز ما برای مقابله با تهدید، در جداسازی تهدیدهای فیزیکی از تهدیدها و مخاطرات «درکشده» چندان خوب نیست.
مخاطبان خود را در سخنرانی میخکوب کنید!
تکنیکهایی وجود دارند که با استفاده از آنها، شما بهراحتی میتوانید خودتان را از قید استرس ارائه یا سخنرانی برهانید و با اجرایی جذاب، نظر مخاطبانتان را جلب کنید.
چرا تمرکز نداریم و چگونه این مشکل را حل کنیم؟
عواملی هرچند ساده، میتوانند کنترل مغزتان را برهم بزنند و تمرکز شما را از بین ببرند.
تظاهر به اعتمادبهنفس؛ راهی بهسوی موفقیت یا درهای بهسوی شکست؟
داشتن اعتمادبهنفس، از الزامات هر فرد است و در محیط کار این مسئله مهمتر و حساستر میشود. اما آیا تظاهر به اعتمادبهنفس نقش مثبتی در این میان خواهد داشت یا باعث شکست شما خواهد شد؟
به ترس از سخنرانی، خاتمه دهید
بر اساس آمارها، از هر چهار انسان سه نفر از سخنرانی مقابل جمع هراس دارند. خوشبختانه روانشناسان راهکارهایی برای غلبه بر این ترس ارائه دادهاند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.