نوشته های مرتبط: نگاهی بر پیام‌رسانی، معیار‌های بازاریابی و بیانیه ماموریت برند

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

مرحله تبدیل در «ای‌نتورک» چگونه انجام می‌شود؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۰/ ۱۴ دقیقه

ای‌نتورک به افراد کمک می‌کند و یاد می‌دهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که می‌گذارند به چند برابرش دست یابند.

چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه می‌خوانید.

کسب‌وکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

اگر شما به‌دنبال راه‌اندازی استارت‌آپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک می‌کند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.

بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

فرقی نمی‌کند کسب‌وکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیده‌ای تمرکز کرده‌اید؛ برای موفقیت کسب‌وکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.