نوشته های مرتبط: حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
روابطعمومی لازمه یک استارتآپ موفق
در حالی که تقریبأ بیشتر شرکتها و موسسات افرادی را برای انجام امور مربوط به روابطعمومی معین نموده تا مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه و ارتباطات را پیگیری کنند، اما استارتآپها و همچنین برخی از شرکتهای دانشبنیان عموما به این مسئله مهم توجه کمتری دارند.
کدام رشتههای دانشگاهی پول سازترند؟
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم میزند.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
چگونه وبسایت خود را در صدر نتایج جستوجوی گوگل قرار دهیم؟
اگر وبسایت کسبوکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جستوجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.
مدیر روابطعمومی کیست؟
یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمانها، مدیریت واحد روابطعمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابطعمومی در یک سازمان میپردازیم.