نوشته های مرتبط: نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

۳۰ سال پیش اگر می‌گفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه می‌شدید، اما امروز، بی‌شک چنین شده است.

محدود کردن فضای کسب‌وکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم می‌کند

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسب‌و‌کار سخت‌تر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینه‌ها پیدا می‌کنند.

هشتگ‌ها، سکوهای پرتاب در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

استفاده بهینه از هشتگ‌ها می‌تواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

پلتفرم بازاریابی «ورق سفید» چیست؟

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

ورق سفید، ابزاری که بازاریابی محتوای کسب‌وکار شما را شکست‌ناپذیر می‌کند.

اشتباهات مهم فروش در استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

پنج اشتباه رایج در فروش که کسب‌و‌کارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.

تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌آید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.