نوشته های مرتبط: معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.