نوشته های مرتبط: نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

پیوت چیست و چگونه استارت‌آپ را از شکست نجات می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارت‌آپ جهت استراتژی‌های خود را تغییر می‌دهد و سعی می‌کند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.

اگر پیشنهاد ارتقای شغلی با افزایش حقوق همراه نبود چه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

در شرایطی که رییستان از شما قدردانی ‌می‌کند و به شما ترفیع می‌دهد، اما حقوقتان را افزایش نمی‌دهد چگونه باید رفتار کنید؟ در این مطلب می‌خوانیم.

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.