نوشته های مرتبط: بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.