نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

راهبرد بخش‌بندی چیست و چه نقشی در ساختن جایگاه برند دارد؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تاثیر برتری برند در برندینگ کسب‌وکار و فروش محصول

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آشنایی با مفاهیم خرده‌فروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.