نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

بازاريابی با هدف جذب دیگر کسب‌وکارها

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰/ ۳۲ دقیقه

بازاریابی b2b از جنبه‌های بسیاری با دیگر انواع بازاریابی‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیک‌های متفاوتی را به کار می‌برند.

چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

آیا شما قهرمان کسب‌وکار خود هستید؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسب‌‌‌و‌کار باید انجام دهید.

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

این روزها کمپین‌های بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت نوزدهم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۲ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.