نوشته های مرتبط: جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهمترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟
سرمایهگذاری ۲۵۰ میلیوندلاری بر استارتآپهای پیشتاز منطقه منا
به تازگی تمرکز سرمایهگذارهای منطقه منا روی تکنولوژیهای پیشرفته افزایش پیدا کرده است و شرکت «شرکای سرمایهگذار خاورمیانه»، به میزان ۲۵۰میلیون دلار در این ناحیه روی تکنولوژیهای پیشرفته سرمایهگذاری کرده است.
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شما مهمترین منبع کلیدی کسبوکارتان هستید
در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو میکنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود بهعنوان مهمترین منبع کلیدی کسبوکارش پی برد.
توصیهای از ایلان ماسک که همه را انگشت به دهان کرد!
امروزه تب داغ استارتآپ همه را فرا گرفته است؛ ولی به نظر ایلان ماسک، اشتیاق به تنهایی برای موفقیت در این زمینه کافی نیست.