نوشته های مرتبط: جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

جوانان ایرانی، سرمایه‌های ملی اکوسیستم کارآفرینی

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

حمایت از استارت‌آپ‌ها در دنیا جایگاه ویژه‌‌ای دارد و اگر ما هم به‌دنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارت‌آپ‌ها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟

نوپانا، اخبار و اطلاعیه‌های شما را منتشر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰/ ۱ دقیقه

قابل توجه شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مراکز رشد و پارک‌های علم‌وفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.