نوپانا، اخبار و اطلاعیه‌های شما را منتشر می‌کند
با هدف حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی ایران ۹

نوپانا، اخبار و اطلاعیه‌های شما را منتشر می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰ | ۱ دقیقه

قابل توجه شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مراکز رشد و پارک‌های علم‌وفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران

نوپانا: وب‌سایت علمی-تحلیلی نوپانا (nopana.ir) با هدف حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی ایران و توسعه کسب‌وکارهای نوپا در نظر دارد در پوشش و اطلاع‌رسانی تمامی اخبار رسمی، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های خبری با سازمان شما و مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های وابسته، همکاری داشته باشد.

بر همین اساس می‌توانید تمامی اخبار رسمی، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های خبری کسب‌وکار خود و مجموعه‌های وابسته یا همکارتان در زمینه‌های مختلف همچون: «پذیرش تیم، برگزاری دوره‌های پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی و رویدادهای مرتبط»، «برگزاری یا مشارکت در رویداد یا کمپین استارت‌آپی یا مرتبط»، «توسعه بازار یا محصول»، «ایجاد نوآوری در محصول یا فرایند»، «سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه»، «کسب یا افزایش ارزش»، «ورود به بازار یا ارائه سهام و بورس» و ... را در قالب استاندارد توافقی به نشانی ایمیل PR@nopana.ir و یا اکانت تلگرام @nopana_PR ارسال کنید. 

لازم به ذکر است انتشار اخبار شما تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان و اختصاصی خواهد بود.

برچسب‌ها: اکوسیستم استارت‌آپیاستارت‌آپاخبار کارآفرینیاستارتاپکسب‌وکارهای نوپانوپانااخبار استارت‌آپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.