نوشته های مرتبط: اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند / بازاریابی فناورانه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
تشخیص توصیههای نادرست در اداره کسبوکار
برای زمین نخوردن کسبوکارتان بد نیست که راهنماییهای اشتباه را تشخیص دهید.
سونامی پرکاری بر کارمندان
وقتی کار شما به یکباره زیاد میشود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواستها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟
برنامهریزی؛ شرط موفقیت در کسبوکار
برنامهریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسبوکاری است.