نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهره‌وری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.

راهبران بزرگ چگونه به بحران‌ها واکنش نشان می‌دهند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخ‌های عجولانه پناه نمی‌برد.

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهره‌وری

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بسیاری از توصیه‌هایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شنویم، فاقد قطعیت‌اند و ما را به نتیجه‌ دلخواه نمی‌رسانند.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.