نوشته های مرتبط: چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
تصمیم به تسهیلگری در فعالیت استارتآپها
ابوالحسن فیروزآبادی از بررسی فعالیت کسبوکارهای نوپای اینترنتی در مرکز ملی فضای مجازی خبرداد.
رابطه مردم و استارتآپها
کارآفرینان میگویند ایجاد ارتباطی موثر که در ذهن مشتری بماند روز به روز سختتر میشود.
هنر ارزشگذاری استارتآپ
سه اقدامی که برای شما تعیین میکند کسبوکار جدیدتان تا چه اندازه ارزشمند است.
مذاکره درباره «اسنپ» و «تپسی»
محمود واعظی از مذاکره با وزرای کشور، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعالیت «اسنپ» و «تپسی» خبر داد.
همهچیز عوض میشود
فرهنگ یک سازمان درست همانند بسیاری از رفتار و ارتباطهای مردم در مسیری پویا و در حال رشد و تغییر است، با این حال ساختن فرهنگ استارتآپی خودتان کار سختی نیست.
نبرد غولهای استارتآپی
رقابت سال گذشته استارتآپهای بزرگ، نتایج و نکات بسیار مهمی برای اهالی این حوزه به جا گذاشت که در سال 2017 به کار خواهند آمد.
نزدیکی هوارداران به اسطورهها با استارتآپ
این روزها فضایی تازه برای علاقمندان به ورزش برای گرفتن یادگاری از اسطوره محبوبشان توسط استارتاپها ایجاد شده است.
مبادا بر سرتان خراب شود
در تونل دیواری را سر دیوار دیگر خراب میکنند که بگویند کسبوکار نکنید، مبادا بر سر شما هم خراب شویم!