نوشته های مرتبط: درسهای مهمی از کسبوکار، که شک و تردید شما را از بین میبرند
پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن
پنجاه ترفند این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد میدهند که چگونه باانگیزه بمانید.
چرا از دیجیکالاها و کافهبازارها حمایت کنیم؟
کارآفرینان برجسته و شرکتهای استارتآپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارتآپی کشور را به سرمنزل مقصود میرسانند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
چرا سرمایهگذاران خارجی در فضای استارتآپی کشور موفقتر هستند؟
استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایهگذاری در حوزه استارتآپها میتواند بسیار مهم تلقی شود.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد
نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالشهای پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.