نوشته های مرتبط: از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اشتباه کردن و شکست خوردن در کسب‌و‌کار می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن می‌گیرند!

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

نمونه‌های اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتری‌ها هستند و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به کمک بازخورد مشتری‌ها، موفقیت خود را تضمین کنند.

سرعت رشد استارت‌آپ خود را «هک» کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

تمایل کسب‌و‌کارهای استارت‌آپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارت‌آپ شما را چندین برابر می‌کند.

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.