نوشته های مرتبط: چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستودوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
برای تضمین موفقیت، سبک کسبوکار خود را بشناسید
دستهبندی انواع کسبوکارها در سبک جهانی، بسته به ارزش افزودهای که ارائه میدهند انجام میشود؛ شناخت این دستهبندیها به پیشرفت تجارت شما کمک میکند.
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.