نوشته های مرتبط: در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانشبنیان است
رضا رحمانی: «شرکتهای استارتآپی و دانشبنیانی که در حوزه صنعت طرحهای نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع میشوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانشبنیان است.»
نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارتآپی کشور
سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب میآید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایهگذاری در طرحهای نوآورانه و پروژههای فناورمحور است.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
جوانان ایرانی، سرمایههای ملی اکوسیستم کارآفرینی
حمایت از استارتآپها در دنیا جایگاه ویژهای دارد و اگر ما هم بهدنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارتآپها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.