نوشته های مرتبط: بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نوآوری جدید آدیداس در رویداد نوآورانه باشگاه بایرنمونیخ
تیم مورد حمایت آدیداس در رقابتهای نوآورانه هکدیز (HackDays) باشگاه بایرن مونیخ آلمان، رتبه نخست را کسب کرد و حاصل تلاش آنها پلتفرمی برای افزایش تعامل با ورزشدوستان است.
نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟
شما به عنوان بنیانگذار یا همبنیانگذار یک استارتآپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه میپردازیم.
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.