نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
نوآوری از دل بخشخصوصی پدیدار میشود
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، نوآوری با توانمندی بخش خصوصی پدیدار میشود و هنر دولت سوق دادن پژوهشگاهها، مراکز علمی و تحقیقاتی بهسوی حمایت و هدایت ظرفیت نیروی انسانی کشور در مسیر شکل دادن کسبوکارهای فناور و استارتآپها است.
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستودوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
مدیران موفق چگونه رفتار میکنند
چه صفاتی افراد موفق را از آنهایی که فقط رویای موفقیت دارند، متمایز میکند؟
راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام میدهند؟
به عنوان یک راهبر مهارت ارتباطی شما بر دیگران تاثیر میگذارد پس مطمئن شوید که این تاثیر مثبت است.