نوشته های مرتبط: تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.