نوشته های مرتبط: چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟

دیوار با سیستم شاهکار کاربران خود را احراز هویت کند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۸/ ۴ دقیقه

سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ بود که خبر درخواست پلیس فتا برای مسدودسازی دیوار در رسانه ها منتشر شد.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۹/ ۵ دقیقه

در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابط‌عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.

انتقاد تند رییس جمهور از فیلتر فضای مجازی و بانیان آن

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۵/ ۵ دقیقه

رییس جمهور با اشاره به عواقب اعمال فیلتر در فضای مجازی در سال گذشته تاکید کرد که ما اشتباه کردیم و حالا چارچوب ها شکسته شده‌اند.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

از بازدیدکننده وب‌سایت تا تبدیل کردن به مشتری

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.