نوشته های مرتبط: وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
استارتآپتان را در بهترین زمان ممکن بسازید
اگر نمیخواهید بعدا در تنگنا قرار بگیرید، هنگام تهیه جدول زمانی برای استارتآپ خود کمی سخاوت به خرج دهید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهات رایج در شبکهسازی
شبکهسازی در کسبوکار با هدف معرفی تواناییها و گستره خدماتی است که ارائه میدهید؛ ولی سهلانگاری در رعایت اصول آن میتواند نتیجهای کاملا برعکس برایتان داشته باشد.
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
نشانههای شبکهسازی بیش از حد در کسبوکار
شبکهسازی یکی از مهارتها و پیشنیازهای اساسی برای پیشرفت در کسبوکار است. بدیهی است که افراط در این امر نیز به شکست میانجامد.