نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

بازاریابی انگیزشی، فعالیت‌های کسب‌وکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزه‌ای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد می‌کند، پیوند می‌زند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.

چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارض‌های عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترل‌شده کمک کند و وضعیت و نگرانی‌های هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.

روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسب‌وکار شما به آن متکی است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

آیا استارت‌آپ‌ها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح می‌دهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.