نوشته های مرتبط: خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
چرا سرمایهگذاران خارجی در فضای استارتآپی کشور موفقتر هستند؟
استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایهگذاری در حوزه استارتآپها میتواند بسیار مهم تلقی شود.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.