نوشته های مرتبط: جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

زیست‌بومی برای بقای نوآوری

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۰ دقیقه

یک اکوسیستم استارت‌آپی چیست؟ از چه زیرمجموعه‌هایی تشکیل می‌شود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهم‌تری بازی می‌کنند؟

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شما مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارتان هستید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو می‌کنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود به‌عنوان مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارش پی برد.

اکوسیستم استارت‌آپی؛ کیمیای شکست به پیروزی

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

شناخت اکوسیستم استارت‌آپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصت‌های نوآوری را پرورش می‌دهد و کشورمان را به موفقیت‌های چشمگیری می‌رساند.

از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپی که تاسیس کرده‌اید را بشناسید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

منابع انسانی، مالی و فکری، از مهم‌ترین منابع کلیدی استارت‌آپ هستند؛ اما مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپ شما، خود شما، علایق و توانایی‌هایتان است.

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.