نوشته های مرتبط: از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اعتبار برند شما در گرو تاکتیک‌های ارزش‌گذاری قوی و ضعیف

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

استراتژی فروش شما به مشتری نشان می‌دهد که تا چه حد به محصول خود اعتماد دارید.

بازاريابی با هدف جذب دیگر کسب‌وکارها

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰/ ۳۲ دقیقه

بازاریابی b2b از جنبه‌های بسیاری با دیگر انواع بازاریابی‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیک‌های متفاوتی را به کار می‌برند.

چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

آیا شما قهرمان کسب‌وکار خود هستید؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسب‌‌‌و‌کار باید انجام دهید.

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

این روزها کمپین‌های بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.