نوشته های مرتبط: چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
نقش حیاتی تیم در موفقیت استارتآپها
طالبی: از آنجا که قبل از همه بانک اطلاعاتی مدارس و بحث ارزیابی و انتقاد کتابها را با سئوی مناسب در تیزلند داشتیم، توانستیم به صعود خوبی در الکسا برسیم.
بهبود فرهنگ استارتآپی در جهان سوم
فدریکو آنتونی،به عنوان یک سرمایهگذار خطرپذیر در مکزیکوسیتی، تجربههای خواندنی و جالبی درباره فرهنگ کشورها در زمینه کار استارتآپی دارد.
در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
اگر یک استارتآپ بدون بررسیهای اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر میاندازد.
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
فرهنگ کارآفرینی را در شرکت خود خلق کنید
کارمندان باید امتحان کنند، خطا کرده و شکست بخورند تا تجربه به دست بیاورند.
فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
فروشگاه بزرگ والمارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.
واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
شما باید در تقویت و توانمندسازی تیم بازاریابی خود برای کسب استعدادها، مهارتها و تجارب ویژه در یک فرآیند بلندمدت، پیشقدم باشید.
سنجش میزان تمرکز دانشجویان با استفاده از هوش مصنوعی
دانشگاهی در پاریس سعی دارد با استفاده از هوش مصنوعی، از راه دور دانشجویان را مجبور کند به کلاس درس توجه کنند.