فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
راهکار جدید وال‌‌مارت برای سوددهی؛ ۸

فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۰ | ۳ دقیقه

فروشگاه بزرگ وال‌مارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.

نوپانا: استارت‌آپ وال‌مارت (Wal-Mart) یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان محسوب می‌شود. این شرکت در سه ماه اول سال گذشته، پس از یک دوره سوددهی قابل توجه، تنها هفت درصد رشد داشته که این مسئله واکنش‌های متعددی به دنبال داشت و مدیران این شرکت را به تکاپو انداخت تا برای عبور از این وضعیت فکری کنند.

با تصمیم مدیران، وال‌مارت سراغ موسس استارت‌آپ جت، مارک لور (Marc Lore) رفت و بخش تجارت الکترونیک خود را به او سپرد. او با پرداخت بدهی‌ها، تنظیم حساب‌ها و چند حرکت اقتصادی اساسی، رشد وال‌مارت را به ۶۳ درصد رساند.

به گزارش نوپانا، یکی از برنامه‌های اجرا شده توسط او، ارائه تخفیف‌هایی است که در قبال مراجعه حضوری به یکی از شعب این فروشگاه به مشتریان داده می‌شد. با این کار مشتریان به خرید بیشتر ترغیب می‌شدند. برای آنها که امکان حضور ندارند، این شرکت به جای تخفیف، هزینه ارسال را از آنها دریافت نمی‌کند.

وال‌مارت کالاهای دارای تخفیف خود را که از هزار کالا شروع شده بود، به حدود دو میلیون رسانده‌ است. هرچند این رقم در برابر غول بزرگی مانند آمازون، بسیار کوچک است. اما با این همه، مدیران وال‌مارت روی کار خود تمرکز دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا بیشترین میزان رضایت مشتری را کسب کنند.

(همچنین بخوانید: سوپرمارکت‌ها اینترنتی می‌شوند)

برچسب‌ها: فروشاستارت‌آپبازارwalmartstartup
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا