نوشته های مرتبط: چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
چگونه میان کار جانبی و شغل تماموقت خود توازن برقرار کنیم؟
داشتن یک کار جانبی میتواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامهریزی منسجم و هدفگذاری مناسب است.
پستمارکت؛ سوپرمارکت آنلاین شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که تمامی محصولات موجود در سوپرماکتها را بهصورت آنلاین در شهر شاهرود بهفروش میرساند.
استارتآپ سبد خرید باغبان
آنجلا دیمگجیو در بیست سالگی، ایده چرخدستی برای باغبانان را به شرکت ارائه داد اما ۳۰ سال بعد از آن فرصت یافت تا آن ایده را به بازار عرضه کند.
رویای کسبوکارهای بدون ریسک
قبل از مواجهه با ریسک،همه چیز را بررسی کنید. یک مدیر باید بعد از شناسایی و پیشبینی احتمال وقوع ریسک، راهحلی از پیش تعیین شده داشته باشد.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.