نوشته های مرتبط: اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رقابت غولهای تکنولوژی در خرید استارتآپهای هوش مصنوعی
امروزه تعداد زیادی از شرکتهای مطرح دنیا در حال سرمایهگذاری روی استارتآپهای هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غولهای بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.
سازوکار شرکتهای چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.