نوشته های مرتبط: نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
بیاحترامی در محیط کار یکی از اصلیترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها میکنند. اگر میخواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.