نوشته های مرتبط: پرسشهایی که راهنمای شما در تیمسازی موفق هستند
کارمندان را آموزش میدهیم تا رهایمان کنند!
کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیانگذاران شرکت لیسنتراست (ListenTrust)، بهواسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیدهاند.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید
یافتن راهحل برخی از چالشهای کسبوکارتان، سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.
یک دست صدا ندارد
کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.
گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
شرکت گوگل بهمدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیمهای موفق برسد.
کارگروهی، کلید موفقیت ایدهها
عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برندهشدن ایدهها است.
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.