نوشته های مرتبط: ۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان
یک کارآفرین هوشمند، برای ایجاد رابطه بهتر با کارمندان خود، آنها را بهصورت دورهای به جلسات مهم دعوت میکند.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.
مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی میکنند؟
برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، میبایست قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفتوگو کرده است.
برای نوشتن دنبال خلاقها بگردید
آدمهایی در این جهان پیدا میشوند که خلاقیت و هوش بالایی دارند و میتوانند دنیای وب را متحول کنند.
راههای حفظ آرامش در محیط کار
برای غلبه بر استرس در محیط کار باید به طور مداوم تمرین کرده و الگوهای غلط را دور بریزیم.
مزایا و معایب شخصیت کاریزماتیک برای یک مدیر
مطالعات نشان میدهد کاریزمای بیش از حد، روی موفقیت تاثیر منفی میگذارد.