نوشته های مرتبط: اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزشدیده ارائه میدهد.
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
خودشه؛ آکادمی استعدادیابی تولید محتوا
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه تولید محتوای آموزشی و انگیزشی با هدف مهارتهای زندگی فعالیت میکند.
کرملین و راز ارتباطش با فیسبوک و توئیتر
اسناد منتشر شده که توسط نیویورک تایمز مورد بررسی قرار گرفتهاند نشان از این دارد که کرملین میلیونها دلار را در اختیار یوری میلنر، میلیاردر روسی قرار داده است تا روی توئیتر و فیسبوک سرمایهگذاری کند.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
سبزیمن؛ خرید آنلاین محصولات ترهبار
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که سبزیجات و صیفیجات را بهصورت تازه و در بستهبندیهای بهداشتی به فروش میرساند.
سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مشاوره املاک بهصورت تخصصی فعالیت میکند.