سبزی‌من؛ خرید آنلاین محصولات تره‌بار
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

سبزی‌من؛ خرید آنلاین محصولات تره‌بار

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که سبزیجات و صیفی‌جات را به‌صورت تازه و در بسته‌بندی‌های بهداشتی به فروش می‌رساند.

نوپانا: منجمد کردن مواد غذایی و سبزیجات اشتباهی است که اکثرا آن را انجام می‌دهند. از طرفی با وجود دغدغه‌ها و مشکلات زندگی امروزه، کمتر کسی وقت برای خرید مواد غذایی تازه صرف می‌کند و مردم سعی می‌کنند مواد غذایی و سبزیجات مورد نیاز خود را به‌صورت آماده تهیه کرده و مصرف کنند.

سبزی‌من سامانه اینترنتی فروش انواع سبزیجات و صیفی‌جات است. سبزی‌من سبزیجات پاک‌شده را در فرایندی کاملا بهداشتی در کارخانه، سه مرحله شست‌وشو و گل‌زدایی کرده و به‌وسیله گاز اُزُن نیز ضدعفونی می‌کند.

فائزه معینی، بنیان‌گذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «تقریبا از سال ۸۲ و زمانی که دانشجو بودم فعالیت شغلی‌ام را شروع کرده و طی این سال‌ها تجربه‌های زیادی کسب کردم. دی ماه ۹۵ به این فکر افتادم که زمان آن رسیده تا با تجربیاتی که طی این سال‌ها کسب کرده‌ام، کسب‌وکاری برای خودم داشته باشم؛ کسب‌وکاری که هم خلاقیت و نوآوری داشته باشد و هم اینکه بتوانم اشتغال‌زایی کرده باشم. پس از بررسی‌ها و تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم امروزه کمتر کسی فرصت استفاده از سبزی تازه را دارد و اکثرا از مواد آماده مصرف می‌کنند. پس سبزی‌من راه‌اندازی شد.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سبزی‌من انواع سبزیجات تازه، خرد شده، خشک و معطر، صیفی‌جات و ... را به‌صورت اینترنتی خرید کرده و درطی ۲۴ ساعت آینده درب منزل دریافت کنید. محصولات ارائه شده این تره‌بار اینترنتی تازه، غیرمنجمد و اصطلاحا گرم و با پروانه بهداشتی سیب سلامت برای شما ارسال می‌شود.

معینی گفت: «در حال حاضر دغدغه اصلی ما جلب اعتماد مخاطبان نسبت به خرید و سفارش اینترنتی سبزی است. با توجه به حجم ترافیک و الودگی هوا در شهر تهران بهتر است که خریدها را اینترنتی انجام داده و در وقت صرفه‌جویی کنیم. همچنین دلیل ما برای استفاده از ازن این است که این ماده می‌تواند طیف وسیعی از باکتری، انگل، اسپور، کپک و مخمرها را از بین برده و برخلاف بسیاری از مواد ضدعفونی کننده، تاثیر منفی روی محیط‌زیست ندارد.»

او افزود: «سعی داریم کسب‌وکار خود را تا جایی برسانیم که تره‌بار اینترنتی به معنای واقعی کلمه به خانه‌های شهروندان راه پیدا کند و فاصله تا تره‌بار به اندازه فاصله مردم تا گوشی، لب‌تاپ و ... باشد.»

(همچنین بخوانید: هلند، کشوری کوچک با کشاورزی‌ بزرگ)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیsabzimanسبزی‌منمحصولات تره‌بارسبزیجاتصیفی‌جاتخدمات آنلاینسفارش اینترنتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.