نوشته های مرتبط: پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
اخذ عوارض ۵۰ درصدی از تبلیغات دیجیتال، غیرکارشناسی و غیراصولی است
انجمن صنفی کسبوکارهای اینترنتی نسبت به خبر اخد عوارض ۵۰درصدی مبنی بر استفاده از سرویسهای تبلیغات دیجیتال گوگل اعتراض کرد.
«کانکت» ایوند رونمایی شد
امروز سهشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۷ حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند از محصول جدید این استارتاپ به نام «کانکت» رونمایی کرد.
دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سهشنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجیکالانکست برگزار خواهد شد.
به زودی در سراسر ایران، شاهد اتفاقهای جذابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم بود
سهشنبه اول مرداد ماه، نشستخبری همایش دیمارک در مدرسه کسبوکار ماهان برگزار شد.
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸
کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایشهای دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود.