نوشته های مرتبط: چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایدههای بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگیهای خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسبوکار خود به کار ببرید.
گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
شرکت گوگل بهمدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیمهای موفق برسد.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
چگونه کارمندانی راضیتر داشته باشیم؟
در این مطلب به بررسی گزارش منتشرشده در مجله معتبر اینک (inc)، که با نظرسنجیهای خود میزان رضایت کارمندان از محیط کار آنها را ارزیابی میکند، میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.