نوشته های مرتبط: چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسبوکارتان تاثیر میگذارد؟
شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهمترین شاخصهای قابل اندازهگیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته میشود.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید
کارآفرینان برای اجرای ایدههای خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیتهای زیاد و خستهکنندهای را همزمان بر عهده میگیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیانشده در این مطلب را بهخاطر بسپارید.
سازوکار شرکتهای چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تماسهای رضایتسنجی، مسئولیتپذیری کسبوکار شما را نشان میدهند
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.