نوشته های مرتبط: هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.