نوشته های مرتبط: هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

«سبکتو»؛ تنها نماینده ایران در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

«استارت‌آپ ترکیه»، یک رویداد بین‌المللی است که استارت‌آپ‌های منتخب دنیا را به بزرگترین سرمایه‌گذاران جسورانه معرفی می‌کند. «سبکتو» تنها نماینده ایران در این رویداد استارت‌آپی معتبر است.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که فهرست آن‌ها مدتی پیش توسط وب‌سایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.

وبینار طراحی استراتژی محتوا

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۱/ ۵ دقیقه

وبینار طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار با تدریس بابک نقاش توسط آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.