«سبکتو»؛ تنها نماینده ایران در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸
درخشش ایران در رویدادهای استارت‌آپی معتبر جهانی ۸.۷

«سبکتو»؛ تنها نماینده ایران در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

«استارت‌آپ ترکیه»، یک رویداد بین‌المللی است که استارت‌آپ‌های منتخب دنیا را به بزرگترین سرمایه‌گذاران جسورانه معرفی می‌کند. «سبکتو» تنها نماینده ایران در این رویداد استارت‌آپی معتبر است.

نوپانا: استارت‌آپ ترکیه، یک رویداد بین‌المللی است که استارت‌آپ‌های منتخب در سراسر دنیا را در کنار بزرگترین سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه قرار می‌دهد. در این رویداد که به صورت خصوصی برگزار می‌شود، فقط استارت‌آپ‌های منتخب، برای سرمایه‌گذاران و صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذاران فرشته‌خو ارائه خواهند داشت.

بیش از ۶۲ هزار استارت‌آپ از ۱۴۲ کشور جهان برای شرکت در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸ درخواست داده بودند که تنها ۴۰ استارت‌آپ به عنوان استارت‌آپ‌های برتر برای سرمایه‌گذاری انتخاب و معرفی شدند و «سبکتو»، به عنوان تنها استارت‌آپ ایرانی در میان ۴۰ استارت‌آپ برتر این رویداد قرار دارد و ارائه خواهد داشت.

لیست ۴۰ استارت‌آپ برتر در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸ را می‌توانید در اینجا ببینید.

سبکتو، لذت سبک جدید زندگی‌

سبکتو، محصولی تولید می‌کند به نام میکروکتاب. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که با حذف اضافه‌نویسی‌ها، تمام اطلاعات مهم و اصلی کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید در مدت ۵۰ دقیقه آنها را مطالعه کنید یا به نسخه صوتی آنها گوش دهید. علاوه بر این، سبکتو هر روز یک مطلب و یک پادکست در زمینه سبک زندگی موفق منتشر می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا از لوپ تکراری زندگی خارج شده و سبک زندگی خودشان را بسازند و تکانه زندگی‌شان را به حرکت درآورند. پلتفرم سبکتو که با ظاهری متفاوت و ویژگی‌های جدید به روز شده است، لذت متفاوتی از مطالعه را برای همه افراد و در هر سطحی فراهم کرده است.

پادکست‌ها و میکروکتاب‌های سبکتو را می‌توانید در وب سایت سبکتو پیدا کنید و از مطالعه به روشی جدید لذت ببرید.

 (همچنین بخوانید: اگر دیجی‌کالا نبود؟!)

برچسب‌ها: سبکتواستارتاپ ترکیهرویداد استارت‌آپیاستارت‌آپ‌های ایرانیاستارت‌آپتولید محتواپادکستمیکروکتاب
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.