نوشته های مرتبط: هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه می‌خوانید.

کسب‌وکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

اگر شما به‌دنبال راه‌اندازی استارت‌آپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک می‌کند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

تبلیغاتی که با اتوبوس‌ها هم‌سفر می‌شوند

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

نصب تبلیغات در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس و قطار، یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات محیطی است.

آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

آزادکاری و کارآفرینی شباهت‌های زیادی دارند؛ مانند راه‌اندازی کسب‌و‌کار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوت‌های بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیین‌کننده دارند.

۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری می‌سازند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایده‌های بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسب‌وکار خود به‌ کار ببرید.

مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

شناخت تفاوت‌های میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می‌کند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.

اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیک، شما پیام خود را با استفاده از ابزارهای تصویری همراه با طراحی نوآورانه، انتقال می‌دهید که برای مخاطبانتان بسیار جذاب خواهد بود.