نوشته های مرتبط: استارتآپها، راه نجات کشور از معضلات اقتصادی
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
بها دادن به استارتآپها تنها راه برونرفت از بنبستهای اقتصادی
صادق بشیری: «بهرهمندی از ظرفیتهای فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسبوکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقبماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»
نقش استارتآپهای خدماتی در رشد اقتصادی (قسمت دوم)
بهرهوری، شاخصی اقتصادی است که میزان خروجی به ورودی را اندازه میگیرد. بالا بودن بهرهوری یکی از عواملی است که نشان میدهد بخش خدمات اقتصاد سلامت است.
شرکت دانشبنیان چیست؟
آشنایی با اهداف، انواع و زمینههای فعالیت شرکت دانشبنیان
نقش استارتآپها در حل بحران بیکاری
براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال ۹۵ که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد، نرخ بیکاری در سال گذشته با افزایش ۱.۴ درصدی، ۱۲.۴ درصد اعلام شد.
موانع رشد تجارت الكترونيك در كشور
یک کارشناس با اشاره به موانع رشد تجارت الکترونیکی در کشور، تعدد وجود مراجع و متولیان مختلف را برای حوزه کسب و کارهای اینترنتی یک عامل بازدارنده و دست و پاگیر توصیفکرد.
پالایش قوانین، پیشنیاز توسعه بخش خصوصی
اصلاح قوانین مخل کسبوکار، بسترساز فعالیت استارتآپ ها در کشور است.